مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

غروب جمعه دلم بوی یار می گیرد

غروب جمعه دلم بوی یار می گیرد
افق افق دل من را غبار می گیرد...

نه با زیارت یاسین دلم شود آرام

نه با دعای سماتم قرار می گیرد...

نوای ندبه صبحم هنوز ورد لب است

که نغمه عشراتم به بار می گیرد...

دل صنوبریم زین هوای مه آلود

نه از فراق که از انتظار می گیرد...

به گوش منتظران گو که صبح نزدیک است

اگر چه شب ز رفیقان دمار می گیرد...

اگر که یار نخواهد به جلوه غم ببرد

دل زهیر چو شبهای تار می گیرد.....

نظرات 1 + ارسال نظر
دایی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

سلام.خسته نباشید خدا قوت مطالب خیلی قشنگ بودند...
راستی عکسه خیلی شبیته آقای حبیبی .......

سلام دایی فهد
دلم خیلی برات تنگ شده دایی...
درست است یک عکس دارم شبیه این عکس
سالی که با همدیگر برای عید رفتیم مشهد در حرم امام رضا (ع) یک عکسی گرفتیم که شبیه این عکس است.
جناب آقای دل زنده نژاد
خیلی خوشحال شدم از پیامتان. با تشکر التماس دعا...
تسلم حیاتک....لبخند:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد