مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

نکونام:گلم را با احترام تقدیم به مردم ایران می‌کنم

 
 نکونام: گلم را با احترام تقدیم به مردم ایران می کنم  
جواد نکونام در پایان دیدار تیم ملی برابر کره جنوبی که با پیروزی یک بر صفر ایران همراه بود، اظهار کرد: این برد را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم که واقعا لیاقت آن را دارند و با حضورشان کاری کردند تا بتوانیم 10 نفره یک برد تاریخی را رقم بزنیم.
 
کاپیتان تیم ملی درباره اظهارنظر سرمربی کره مبنی بر اینکه بازیکنانش باید مراقب کریمی و نکونام باشند، گفت: به هر حال در فوتبال تنها یک بازیکن تعیین کننده نیست و من خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم چرا که به این برد نیاز داشتیم و باید با نگاه مثبتی به جلو بیندیشیم با یک گل بهار نمی‌شود و هنوز نیاز به حمایت برای صعود داریم. اگر حمایت شود می‌توانیم در ادامه راه هم موفق شویم.
 
وی ادامه داد: از مردم و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که یک اتحاد ملی را به وجود آوردند و توانستیم پیروز شویم. هر وقت اتحاد وجود داشته باشد همه به موفقیت می‌رسیم. مدتی بین بازیکنان و رسانه‌ها کدورتی ایجاد شده بود که همه از آن ضرر کردند، نه تنها ما بلکه تمام فوتبال ما از این مسئله ضرر کرد. امیدوارم که این اتحاد روز به روز بیشتر شود. ما از حال به بعد باید به بازی با ازبکستان و روزهای بهتر فکر کنیم.
 
نکونام درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: این یکی از خاطره‌انگیز‌ترین گل‌هایی است که به ثمر رساندم و یکی از بهترین گل‌های زندگی‌ام بود. با این پیروزی توانستیم به مسعود روحیه بدهیم و او باید به این فکر کند که شاید حکمت در این بود که ما 10 نفره شویم و این پیروزی تاریخی را رقم بزنیم.
 
او همچنین ادامه داد: هنوز خیلی راه باقی مانده است و از امروز باید کارمان را برای بازی با ازبکستان آغاز کنیم و با توجه به نتیجه‌ای که ازبکستان به دست آورده است نیاز به پیروزی برابر این تیم داریم، در حال حاضر 7 امتیازی هستیم و به 6 یا 8 امتیاز دیگر برای صعود به جام جهانی نیاز داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد