مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مدافع حرم شهید حاج کریم غوابش - شهادت در راه اسلام و اهل البیت(ع) آرزوی دیرینه پدرم بود

فرزند شهید غوابش:پدرم به آرزوی دیرینه خود که همان رسیدن به فیض شهادت در راه خدا و اهل البیت (ع) بود ،نائل شد. 

IMG-20150712-WA0016 IMG-20150712-WA0015

  

مجید غوابش فرزند شهید مدافع حریم اهل البیت(ع) حاج کریم غوابش در گفتگو با اهوازنوین اظهار داشت: حاج کریم غوابش از رزمندگان و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بود و طبق خاطراتی که از ایشان در دوران دفاع مقدس نقل می شود بدون اطلاع اعضای خانواده راهی جبهه های حق علیه باطل می شدند حاج کریم درعزیمت به سوریه برای دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب (س)  نیز بدون اطلاع و شخصاچنین تصمیم مقدسی را گرفتند و عازم سوریه شد.

فرزند شهید مدافع حرم افزود : پس از دوران دفاع مقدس نیز همچنان خادم و مسئول هیئت عزاداری اباعبدلله الحسین (ع) وعضو هیئت امنای مسجد بود،پدرم علاقه زیادی به شهادت داشت و با حسرت در تمامی یادواره های شهدا  حضور پیدا کرده و عاشقانه فعالیت می کرد.

مجید غوابش درخصوص سفر و رسیدن حاج کریم به آرزوی شهادتش گفت: پدرم تنها یک ماه پیش ازسفر، مساله عزیمت خود به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) را با بنده در میان گذاشتند چرا که می دانستند با بیان این مطلب عده ای در مقابل این هدف والای و آرمان شهادت وی مقاومت می کنند صبح روز سفر هنگامی که در حال بستن چمدان خود بود تصمیمش را به سایراعضای خانواده اطلاع داد.

فرزند شهید افزود: مادرم که ازاین تصمیم نگران شده بود به حاج کریم گفت که راضی به رفتن شما نیستم زیرا ممکن است شهید شوی اما پدرم خطاب به او گفت اگر برای من و آرمان هایم ارزش قائل هستی اجازه رفتن را به من بده.

فرزند شهید در پایان گفت: حضرت زینب (س) پس از قرار گرفتن بر پیکر پاک امام حسین (ع) فرمود که این کمترین هدیه ما به خداوند متعال است، ما نیز با اقتدا بر این سخن بانوی بزرگوار اسلام پدر خود را تقدیم اسلام و مقام معظم رهبری کردیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد