مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

حاشیه نویسی مراسم چهلمین روز شهادت مدافعان حرم درمصلای اهواز

آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافعان حرم، سرداران روزبه هلیسایی، هادی کجباف و حبیب جنت مکان، با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، و جمعی از مسئولین استانی و شهری همچنین مردم شهید پرور اهواز در محل مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.   این مراسم با قرائت آیاتی چنداز قرآن کریم آغاز شد […]

آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافعان حرم، سرداران روزبه هلیسایی، هادی کجباف و حبیب جنت مکان، با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، و جمعی از مسئولین استانی و شهری همچنین مردم شهید پرور اهواز در محل مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد. 

 

IMG_0417 

 

 در ادامه مطلب ادامه گزارش و تصاویر مراسم را ببینید.

IMG_0172

 

IMG_0213این مراسم با قرائت آیاتی چند ازکلام الله مجید و زیارت عاشورا با حضور استاندار ومسؤولان لشکری و نظامی، پاسداران و اقشار گوناگون مردم ولایتمدار اهواز آغازشد.

IMG_0556

IMG_0286

مردم با بنرهای تمثال شهدای مدافع حرم حضور پیدا کرده بودند جمعیت شرکت کننده سالن مصلی را تا حدودی پر کرده بود.

IMG_0342

حضورخانواده های شهدا حزن و اندوه رادر مراسم دوچندان کرده بود وشرکت کنندگان دسته دسته به خانواده های معزز این شهدا عرض تسلیت می دادند. IMG_0492      IMG_0828

 

IMG_0894    IMG_0586  IMG_0123  IMG_0205

شرکت کنندگان با دادن شعارهایی چون الله اکبر و مرگ بر امریکاو اسرائیل با دستان گره کرده بغض خود را به دشمن ملعون نمایان تر می کردند.

IMG_0100

سردار احمد خادم السیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا با سلام و دورد بر روح پر فتوح ۲۳ هزار شهدای خوزستان بویژه شهیدان مدافع حرم هلیسایی،کجباف و جنت مکان اظهارکرد: امروز باید از اوضاع فعلی سوریه درس عبرت بگیریم زیرا دشمن خواهان نابودی این انقلاب هستند و به همین جهت صهیونیست ها مجهز ترین امکانات و سلاح های روز دنیا را در خدمت نیروهای تکفیری داعش قرار داده اند تا انقلاب سوریه را نابود کنند.

IMG_0206

وی با اشاره به اینکه خوزستان تا کنون ۹شهید تقدیم حرمین کرده است گفت : صهیونیست تاکنون هزاران دلار هزینه کرده است تا به نتیجه مطلوب خود که همان نابودی حزب الله است ، برسد.

IMG_0417

سپس حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان با تاکید بر مقابله با هجوم نرم دشمنان گفت : جبهه حق علیه باطل همواره برپاست و هر چه به ظهور منجی عالم بشریت نزدیک شویم، این جبهه شدیدتر می شود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس و خاطره شهیدان مدافع حرم به ویژه شهیدان کجباف، هلیسایی، جنت مکان، تقوی فر، موسوی، دریساوی، مسلمی سواری، منیعات و حزباوی برپا شد.

IMG_0652

 

درآخر این مراسم بامداحی و ذکر مصیبت ائمه اطهار علیهم السلام به پایان رسید.

IMG_0952

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد