مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

عیادت مجازی از رهبر انقلاب


اگر به عیادت می‌رفتم...


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/27421/smpf.jpg


 اگر به عیادت مقام معظم رهبری می رفتید چکار می کردید؟

نظرات 10 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:18

فدای آقابشم
ان شاءالله که خیلی زود سلامتی کاملشون رو بدست بیاورند وخیلی زود به رویت جمالشون قلبمون شادبشه
اللهم احفظ لنا قائدناالخامنه ای. . .

فدایی آقا چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:17

دعا می کنم که امام خامنه ای(روحی فدا) همیشه سلامت باشند.
ان شاءالله فدایی امام خامنه ای بشوم.با جان و مال و فرزند و همسر و پدر و مادر و ...

عطالله سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:19

اگر به عیادت میرفتم میگفتم آقا
از خدا و آقا امام زمان (ع) بخواه که برای سلامتیت دعا کنند
از ایشان عاجزانه میخواستم تا خودشان برای سلامتیشان دعا کنند دعا کنند و بمانند که این روزهای اسلام بدجوری به ایشان نیاز داریم بد جوری آقا جان بمان و این کشتی طوفانی را به ساحل ظهور برسان و از خدا میخواستم تا از عمر من بیمصرف بکاهد و به عمر آقاجانم اضافه کند
همین

شمالی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:47

یک کلمه هم حرف نمی زدم.
فقط به چشماشون نگاه می کردم...

محمدرضا ابراهیمی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:44

ی امام و مقتدای من ،مرجع و سالار من ، من کی باشم که به ملاقات تو شرف یاب شوم فقط از خدا میخواستم تمام دردهایت به من منتقل بشه و تو همیشه مثل سرو سربلند و پیروز باشی میدانم که دلت پر خون است از دست نااهلان ولی چه میشود تو هم صبر علی را پیشه کردی همیشه عزیزی و عزیز تر باشی

ابراهیم سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:44

همه ایران فدای رهبر.
بلا و خطر از وجود مقدست بدور ای رهبر عزیزمان.
کوری چشم دشمنانت انشاالله هر چه سریعتر در لباس سلامت و عافیت زیارتت کنیم.
دعای امام زمان و همه مردم ایران پشت و پناهت!

پدرام ناصری اصل سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:43

مگر خدا این افتخار را به جوان 19 ساله ی اردبیلی میدهد تا به دیدار مولایش برود
خدایا دیدار مولایم را به من عطا کن

مهدی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:43

اگر به عیادت می رفتم 7 تا حمد برای سلامت کامل مرجع تقلیدم می خواندم. کما اینکه همین الان هم خوانده ام. و البته کمی مکث می کردم و بعد از مدت ها یک زیارت آل یاسین با عشق می خواندم. امام که نائبش را تنها نمی‌گذارد، می گذارد؟

حمید ایرانپور سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:42

اقای من مولای من
انشالله خداوند متعال به حق پنج تن آل عبا هرچه سریعتر شفایتان دهد.
من برایتان دعا میکنم
از طرف افسر وظیفه حمید ایرانپور/استان همدان شهرستان بهار (دیار آیت الله شیخ محمد بهاری)

هادی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:41

بنام خدا
اگر که نصیبم می شد که به عیادت می رفتم
به شکر این نعمت به درگاه خدا به عبادت می رفتم
صد حیف که نشد نصیب این نعمت و دیدار رهبرم
صد شکر که سلامت است این فرزند پیمبرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد