مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر شب هفتم محرم هیئت (۲)

 

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی زمانی دشتی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:54

با سلام نمی دونم این وبلاگ متعلق به مسجد حضرت ابوالفضل اهواز هست یا نه اگه هست خیلی خوشحالم که یک بار دیگه بعد از سالها دارم با این مسجد ارتباط بر قرار می کنم .من ارادتی خاص نسبت به این مسجد دارم چند سالی که اهواز بودم ونوجوان با این مسجد انس خاصی پیدا کرده بودم وخاطرات قشنگی از این مسجد توی ذهنم نقش بسته است .ویادش بخیر اون روزا .نمی دونم اون پیرمرد با صفای که تعقیبات می خوند هنوز هست یانه حاج آقای نیازی .وقتی صدا ی اذان تو کوچه ها می پیچید با یک عشقی می اومدم سمت مسجد .اونی هیتی که اولش همیشه می خوندیم یا ضامن آهو جانم به فدایت توتیای چشم شیعه خاکپایت
دست ماودامانت دردماودرمانت جان ما به قربانت
آقا نظری کن
یادش به خیر دو تا پسر نوجوانی که چقدر قشنگ مکبری می کردند ماه رمضونا یادش به خیر وقتی بین دو تا نماز کمک می کردیم تا روزه دار را شیر بدیم نماز عیدا یادش بخیر محرمش یادش بخیر ممنونتم مسجد ابالفظل که منا زندگی بخشیدی دوست دارم ومی خوام یه بار دیگه بیام واونجا نماز بخونم .لطفا عکسای از داخل مسجد بذارید

سلام آقای زمانی عزیز بله درست است این وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی انقلاب -کیان است . این همان مسجد باصفای است که گفتید.بله آقای نیازی هم با صدای زیبای که دارد تعقیبات بین دونماز رامی خواند . این مسجدی است که شهدای بسیاری داده است تا ما با این آرامش به مراسمات و عزاداری برای امام حسین علیه السلام بپردازیم. یادم هست هیئت ثامن الحجج (ع) که این شعر بسیار زیبا را اول و آخر مراسمات دعای توسل و زیارت عاشورا در روزهای جمعه می خواندند . آقای زمانی عزیز بسیار خدا را شکر می کنیم که توانستیم از طریق این وبلاگ به شما ارتباط برقرار کنیم. التماس دعا...
در گالری تصاویر وبلاگ می توانید عکسهای مسجد و مراسمات آن را تماشا نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد