مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

«اللهم عجل لولیک الفرج»

آقا جان دلم گرفته از همه دنیا وگرفتارانش
دلم گرفته از نیامدنت
دلم گرفته از غربت شما و دلم گرفته از مردم ،ازخوش بودن آنها بدون شما
دلم گرفته از غروب های خسته کننده دور از شما.
آقاپس کی جواب سلام مارا میدهی؟ نه،پس کی سلام شمارا میشنویم؟
اینطور بهتر است،پس کی میخواهیم پاک شویم که صدای شما به ما برسد؟
آیا قرار است مانند کوفیان که صدای جدّت را نشنیدند ما هم صدای شمارا نشنویم؟
آیا وقت آمدنت نرسیده؟
«اللهم عجل لولیک الفرج»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد