مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

استقامت

تو دوره ی تکاوری، دانشجوهای افسری رو برده بودیم راهپیمایی استقامت.
هوا شدیدا گرم بود و همه بریده بودن.

نگاهم افتاد به صیاد. مثل اینکه بدجوری بهش فشار اومده بود.بدجوری عرق ازش می ریخت.

یه لحظه احساس کردم داره مثل یخ، تو آفتاب آب میشه!

خیلی تعجب کردم، چون شنیده بودم قدرت بدنی بالایی داره.

ولی باز پیش خودم گفتم:" حق داره ببره، چون هوا واقعا گرمه".

 رفتم نزدیکش و بهش گفتم:" اگه برات سخته، می تونی یواش تر بیای" قبل از اینکه چیزی بگه یکی از دانشجوها پرید جلو و گفت:" ببخشید استاد، ایشون روزه اس!"
با تعجب گفتم:"روزه؟!"
گفت:" بله، خب الان ماه رمضونه! ایشون هم شونزده- هفده روزه که روزه می گیره!"
سر جام خشکم زد.

صیاد بدون اینکه حرفی بزنه ازم دور شد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

خاطره ای از شهید علی صیاد شیرازی/پیک افتخار3، ص6

 

امام علی (علیه السلام) فرمودند:
خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص را بیازماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد