مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

روز مقاومت و پایداری

پیام سرلشکر فیروزآبادی به مناسبت روز دزفول و روز مقاومت و پایداری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الذینَ قالوا ربُنا الله ثُم استقاموا تَتَنزلُ علیهمُ الملائکهُ اَلا تحافوا و لاتحزنوا و اَبشروا بالجنه الّتی کٌنتم توعدون. نحن اولیاؤکٌم فی الحیوه الدًنیا و فی الاخره و لَکُم فیها ما تَشتَهی اَنفُسَکُم و لَکُم فیها ما تَدَّعون. (فصلت آیه 30-31)

آنان که گفتند محققاً پرودگار ما خداست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان بر آنها نازل شوند که دیگر هیچ ترسی و حزنی و اندوهی از گذشته خود ندارید و شما را به همان بهشتی که وعده دادند بشارت باد و ما در دنیا و آخرت یاران و دوستداران شماییم و برای شما در بهشت ابد هر چه مایل باشید یا آرزو و تقاضا کنید همه مهیاست

.

سپاس پروردگار عزیز و حکیم را که توفیق حضور در نهضت احیاگری اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و نعمت تنفس در عصر خمینی کبیر(س) و توفیق درک عاشورایی در کربلاهای مکرر دفاع مقدس در عصر غیبت موعود آل محمد(ص) و حضرت مهدی صاحب الزمان(علیه‌السلام) و توفیق مجاهدات در میدان‌های ایثار و مقاومت و حماسه و مظلومیت و حقانیت در کنار یاوران حضرت ولی عصر(عج) و سربازی و رهروی در رکاب نایبان آن حضرت از خمینی کبیر(س) تا خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) را به ما و فرزندان ما عطا فرمود.

سپاس خالق ذوالجلال و الاکرام را که تحقق وعده‌های نصرتش را با نابودی بنیان ظالمانه صدام لعین و حامیان استکباری و جاهلی‌اش و با ورود افواج انسانی به دین خدا به رخ دوستان و دشمنان کشید و سپاس خدای متعال و قدیر را که یاری‌کنندگان خود را همچنان یاری خواهد کرد و مقاومت‌کنندگان در راه خود را با نزول ملائکه بشارت می‌دهد و خوف و حزن را از آنها دور می‌فرماید.

مردم شریف، مؤمن، ولایتمدار و قهرمان دزفول!

مادران، پدران، رزمندگان، ایثارگران و فرزندان خلف پیشکسوتان جهاد و مقاومت و بازماندگان سرافراز سال‌های صبر، ایثار و شهادت و میراث داران غیور و امین ایام سخت دفاع مقدس!

سلام خدا و رسول احد بر شما و خطه دلاورخیز شما دزفول سرفراز؛ سلام بر شما و شهیدان عالی‌مقام شما! سلام بر شما و رزمندگان شجاع جانبازان، ایثارگران و آزادگان شما.

سلام بر مساجد و کوی و برزن و مقاتل شهدای مظلوم شهر دزفول که به منزله شجره طیبه‌ای ریشه در خاک ایمان و توحید دارد و شاخه‌های نورانیش اوراق دفتر حیات این سرزمین پاک را سرشار از سطور منوری کرده است که هر کلمه‌اش کتابی است لبریز از درس انسانیت و دین‌مداری و توحید و جهاد فی سبیل الله.

سلام بر شما و سلام بر حضرت سبزه قبا و سلام بر نبی خدا برکت شهر شما و سلام بر محمدبن جعفر سلام و درود ملائکه بر شما و ارواح طیبه شهیدان شما که با رزم بی‌امان دلاورانه و با نثار خون مطهر خویش بیابان‌های تفتیده‌ی خوزستان را گورستان بعثیان کافر کردند و توطئه‌های کانون‌های شرارت منطقه‌ای و بین‌المللی حامی وی را نقش بر آب کردند.

سلام و درود خدای متعال بر شهدا و ایثارگران و رزمندگان و فرماندهان شجاع و سربلند دزفول قهرمان و ستاره درخشان آسمان دزفول سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید و سلام بر خانواده‌های صبور و مقاوم آنها که مقاومت و رزم اسطوره‌ای‌شان اسوه جاودان و سرمشق همه غیورمردان و شیرزنان در نسل حاضر و نسل‌های آتی خواهد بود. نام دزفول و دزپیلیان همیشه پرفروغ باد.

تأمین بخش عمده نیروی رزمنده و کادر فرماندهی لشکر قهرمان 7 ولیعصر(عج) در سال‌های دفاع و حماسه با اعزام جوانان دلبند خود به جبهه و پایداری در برابر باران موشک‌ها و بمب‌ها و توپخانه‌های دشمن بعثی و تخریب قریب به 20 هزار واحد مسکونی و تقدیم 2600 شهید و 4000 جانباز و 500 نفر آزاده در جبهه و شهر، نشانه‌های حقانیت، بصیرت و استقامت شما مردم مؤمن دزفول است و درس مقاومت دزفول در آن دوران سخت در سراسر کشور به مردم روحیه می‌داد.

بشارت باد بر شما که درس آموخته در مکتب اسلام ناب محمدی و پرورش‌یافته مراجع بزرگ اسلام نظیر عالم بزرگ تشیع شیخ مرتضی انصاری هستید و افتخار یافتید که مخاطب تقدیر و تحسین حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی باشید.

آری "مردم دزفول دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند" و این افتخار را در حال و آینده تاریخ به نام خود ثبت کردند.

برادران و خواهران، هموطنان عزیز امروز نیز حضور در میدان پیچیده جنگ نرم و مقابله و دفع هجمه‌ها و شبیخون‌های ناتوی علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی، همان مرام و راه و رسم ولایتمداری و سلحشوری و مقاومت و دفاع هوشمندانه و ایثارگرانه دیروز را می‌طلبد و زهی سعادت بر شما دلیر مردم شهرستان دزفول که این بار هم آگاهانه در میدان جهاد و عمل حاضر و پیشرو هستید و فرزندان رشید شما بحمدالله در سنگرهای متعدد و متنوع پرچم مبارزه و تلاش و پیشرفت را به نیابت از پدران پرافتخار خویش به دوش می‌کشند.

و اینک در آستانه چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری، اینجانب به عنوان فرزندی از امت اسلامی و عضوی از خانواده بزرگ رزمندگان اسلام و بسیجی دوستدار خمینی کبیر(س) و سرباز کوچک خامنه‌ای عزیز، که افتخار نصب لوح زرین مقاومت مردم دزفول در اوج بمباران‌ها در شهر شما را دارم، ساحت مقدس شهدای بزرگ شما را می‌بوسم و عزم و صبر و بصیرت و استقامت و عظمت روح شما را می‌ستایم و با همه وجودم به شما درود می‌فرستم و از محضر حضرت باری‌تعالی و اجداد طاهرینم، عاجزانه استدعا دارم، پاداش جهاد شما در راه خمینی را درک معارف حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و ظهور منجی عدالت‌گستر الهی بشریت و مجاهدت در رکاب آن حضرت قرار بدهد.

طوبی لکم و حسن مآب والسلام علیکم و علی الشهدائکم و رحمه‌الله و برکاته.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد