مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر جام فوتبال(ویژه دهه مبارک فجر)-1

                    

 

 

  

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

   

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
برادرت چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26

سلام

خواستم از این طریق از تمامی بچه های مسجد بابت این فضای بسیار صمیمی و جالب و برادرانه که در این ایام فرخنده اتحمدالله حاکم بود تشکر صمیمانه کنم.به خصوص از بزرگان مسجد که تو این جام افتخار شرکت دادن.و در اخر تشکر ویژه از آقای حبیبی

سلام دایی فهد من هم از طرف تمام بچه های پایگاه از شما مسئول محترم تربیت بدنی پایگاه بابت زحمتهای فراوانی که برای این برنامه داشتید تشکر و قدردانی می کنم. التماس دعا...

بچه های مسجد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:11

سلام
این مسابقات جام یکی از بهترین مسابقاتی بود که در مسجد شرکت کردم. از تمام عزیزانی که بابت این برنامه زحمت کشیدند تشکر می کنم. آقای حبیبی که جای خود دارد. خیلی زحمت می کشد. خدابهتان اجر بدهد.

بچه های گروه شهید جلال آذرنشین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:07

سلام آقای حبیبی عزیز خدا قوت
بابت برگزاری مسابقه جام دهه فجر که زحمت بسیار کشدید. کمال تشکر دارم.
انشالله خدا به شما قوت بسیار بدهد .

یه آشنا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:04

سلام
حٌسن انتخاب شما در انتخاب آهنگ سایتتون ستودنیه
واقعا این آهنگ هم حماسیه و هم به قول رییس جمهور محبوبمون «موسیقی اصیل روح انسان رو به پرواز در میاره»

غلامرضانجفی سولاری شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:14 http://yarshida.blogfa.com/

برای علیرضا سراج که مظلومانه زیست و مظلومتر رفت ...


دلم زهجر شهیدان چرا نمی لرزد

برای دوری یاران چرا نمی لرزد

دلی که سنگ شده از قصاوت بی حد

دمی بیاد شهیدان چرا نمی لرزد

ز فعل زشت من عرش خدا به لرزه آمده

ز ارتکاب گناهان چرا نمی لرزد

لطافت از دل من رفته و دلم مرده

به وقت خواندن قرآن چرا نمی لرزد

میان مجلس ذکرم ولی دلم آرام

به شوق دیدن جانان چرا نمی لرزد

نمی تپد دل من لحظه ایی خدا گونه

شده سراچه ی شیطان چرا نمی لرزد

وجود کاهل من در سکون بی فکریست

به زیر کوه گناهان چرا نمی لرزد
می دانی از دیماه ۱۳۶۵ بر روی ویلچر نشستن یعنی چه ؟

می دانی درست هنگامی که داغ دهها شقایق مظلوم بر دلت نشسته

و بدلیل جراحتهای سخت نتوانی به جبهه بروی یعنی چه ؟

می دانی زندگی یک جانباز ۷۰ درصد چقدر دشوار است ؟

می دانی همسر و فرزند جانباز ویلچرنشین چه مشقاتی دارند ؟

جانباز سرافراز جنگ تحمیلی حاج علیرضا سراج بعد از تحمل سالهای درد و رنج

بالاخره امروز از دنیای فانی آزاد شد و به امام و شهدا پیوست ...

کسی هست که بگوید از علیرضا کوچکترین گله ای از روزگار و سختی هایش شنیده است ؟

کسی هست که دیده باشد علیرضای مظلوم برای لحظاتی ذکر و شکرش بدرگاه معبود

قطع شده باشد ؟

نه فقط ناشکر و ناراحت نبود بلکه با دیدن چهره مطمئن و آرامش حقیقتا ، آرامشی خاص به تو

دیکته می شد !

وقتی خبر عروج ملکوتی جانباز دلاور سپاه اسلام حاج علیرضا سراج را شنیدم

آیه شریفه "یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی "

در ذهنم مرور شد و نگاه زیبای شهید بزرگوار شهرام صفائی که از از این وصل خوشنود است

دلم را برایشان تنگ کرد .

امشب حاج علیرضا سراج که با مظلومیتی خاص زیست و با مظلومیت بیشتری هم از این

دنیای فانی پرواز کرد میهمان شهیدان گردان کربلای اهواز و شهیدان عزیز مسجد ابالفضل(ع)

است و جمعشان جمع است ...

دلم خیلی تنگ است ... من هم می خواهم بروم

خداوندا مرگ ما را اینگونه زیبا قرار بده تا با مشقات فراوان در راه عشق به تو و وصول به

وجه الله این چنین سبکبال به سویت پرواز کنیم ...

روح مطهرش شاد باد

برادرت چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:22

با سلام
ضمن عرض تشکر و خسته نباشی خدمت برادر عزیزم حسین زمان زارعی.عکسها خیلی قشنگن واقعا.
عکاسای حرفه ای ورزشی باید شاگردیتو بکنن.ای ول

محمودی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:23 http://kochehayeamn.blogfa.com

میلاد مسعود و فرخنده آقا رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلّم و آقا امام صادق علیه السّلام را خدمت شما محبّ اهل بیت علیهم السّلام تبریک عرض می نمایم/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد