مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر ایستگاه صلواتی ایام فاطمیه

  

  

 

 

  

 

  

 

 

 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
غلامرضانجفی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 http://yarshida.blogfa.com

سلام بازماندگان



امروز سالروز رجعت پیکر پاک و مطهر سردار مظلوم جنگ سردار سرلشگر پاسدار حاج علی هاشمی بزرگ است .

همو که مزارش باصفایش ملجعی برای دلسوختگان و حاجتمندان خوزستانی شده است . اصلا وقتی نگاهت به نیزارهائیکه برای ساختن حسینیه حاج علی بدور مزار مطهرش قرار داده اند بغض گلویت را می فشارد نه یک یکبار بلکه هربار که ببینی به همین گونه است .

هر وقت و هر ساعت از شبانه روز که بزیارتش نائل شوی عده ای جانسوخته بازمانده از جنگ برای خالی کردن عقده های دلشان بدورش گرد هم جمعند . به تصویرش که نگاه میکنی چهره مظلومانه این مرد بزرگ و عارف مظلوم جان ودلت را می آزارد .

آخر او تنها سرداری است که بدینگونه با تمام زحمات بی نظیرش به نظام و انقلاب و جنگ مظلوم واقع شد و تا آخرین لحظات شناسائی استخوانهای خسته از بیابان برگشته اش هیچ وضعیت مشخصی نداشت و کسی نمی توانست در خصوص حیات یا مماتش حرفی بزند .

اگر چه بعد از رجعت پیکر نازنینش هم مورد بی مهری بعضی از مدیران ارشد نظام قرار گرفت و حتی با پیامی هم این داغ دل را تسکین ندادند ! بگذاریم و بگذریم که دل پر از درد است .

امشب بر مزار با صفا و مظلومانه اش جای همه خالی بود . مراسم باحال دعای کمیل روح و جان را نوازش داد ...

حاج علی در عین جدیت در کار در فضاهای خاصی هم خیلی شوخ طبع بودند . امروز که سالروز رجعتش بود یادم به خاطره ای از ایشان افتاد که برای شما نقل میکنم و استدعا دارم با فاتحه ای روح مطهرش را شاد نمائیم .

تنها بازمانده شهدای هویزه برادر عزیز سردار حاج طاهر عبیات در ایام فرماندهی حاج علی هاشمی بر سپاه ششم امام صادق (ع) و قرارگاه مقدم سپاه در جنوب فرمانده بسیج اهواز بودند و حقیر فرمانده پایگاه مقاومت امام خمینی (ره) اهواز بودم . در جلسه ای که فکر میکنم برای برنامه ریزی اعزام به جبهه در محوطه صبحگاه سپاه اهواز برگزار شده بود و سخنران حاج علی بود .

حاجی بعد از آنکه سخنانش را در خصوص جذب و سازماندهی جدی تر برای اعزام به جبهه تمام شد گفت : ببخشید خیلی جلسه طولانی شده است البته مواردی هست که برادرمان حاج طاهر عبیات فرمانده محترم بسیج اهواز خواهند گفت اما به همه توصیه میکنم تا ربع ساعت به سخنان ایشان گوش بدهید و بعد از آن هر کس خواست می تواند جلسه را ترک کند !

همه با این مزاح شیرین حاج علی روبرو شدند و حاج طاهر که همیشه خیلی سخنانش طولانی میشد فی المجلس به حاج علی گفت چشم قول میدهم در همان ربع ساعت جمع بندی کنم !

جالب است بگویم بیش از یکساعت صحبتهای حاج طاهر طول کشید ... و ماهم به توصیه فرماندهی عمل کردیم و ...

یادش گرامی و راه خونینش پر رهرو باد ... انشاالله


لازم بذکر است این خاطره را سایت الف نیز در سایت خود درج نموده است .

التماس دعا

شیدا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://asemanesheyda.blogfa.com

مقبول درگاه حق ، انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد