مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

شیخ هشام صیمری کیست؟

rist_21945_503.jpgشیخ هشام صیمری کیست؟

فعالیت شوم فرقه وهابیت در کلانشهر اهواز با بودجه های کلان دولت سعودی و در عین حال فقر و عدم رسیدگی مسئولان به مردم بعد از هشت سال دفاع مقدس «اهواز» را به میدان جنگ فرهنگی تبدیل کرده است.

هرچند از ارائه آمار و ارقام پیشروی دشمن در این جنگ نابرابر فرهنگی معذوریم اما می توان ترور شیخ شهید هشام صیمری را بعنوان برگ زرینی بر مجاهدت های روحانیون و جبهه مردمی فرهنگی اهواز در مقابله با این نحله شوم دانست.

شیخ شهید هشام صیمری از روحانیون و  فعالان فرهنگی استان خوزستان با فعالیت جهادگونه خود در شهر  اهواز و بخصوص کوی علوی سبب خیرات و برکات فرهنگی بسیاری شدند که از ثمرات آن همچنان مردم  منطقه بهره مند هستند.

باتوجه با موقعیت جهانی و رشد تفکر وهابیت در بخشی از جهان اسلام تصمیم گرفته شد تا با ساخت مستند زندگی این شهید بزرگوار بتوانیم قدمی کوچک در معرفی این شخصیت و مبارزه با تفکر ضاله وهابیت در استان خوزستان برداشته باشیم.

حجت الاسلام شیخ هشام صیمری یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی بود که برای از بین بردن شبهات در این عرصه فعالیت می کرد، او به سبب مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(ع) در شامگاه سوم تیرماه سال 1386 در منطقه کوی علوی اهواز از سوی عوامل جنایتکار وهابی به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد