مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بـاز عنـایت شــده لـطـف خـدا / باز شــدم زائـــر کـوی رضــــا
رفـتم و دیدم کـه بـه چشمان تر / گــرد رواقــش هــمــه در الـتجا
بــه یــاد یـاران و عـزیـزان همه / در آســتــان او شـــدم در دعـــا 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)   

 

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی  انشالله راهی زیارت آقا امام رضا(ع) هستم .چنانچه توفیق رفیق راهمان باشد و پایمان به صحن و سرای حرم امام رضا(ع) برسد نائب الزیاره و دعاگوی همه دوستان خواهم بود.
بسیار خاضعانه و ملتمسانه از دوستان بزرگوارم التماس دعا دارم و طلب حلالیت می کنم.
امیدوارم که زیارت حضرتش، مکرر نصیب دوستداران و عاشقان گردد.
 
   
نظرات 1 + ارسال نظر
دایی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:48

سلام.خوش به سعادت قبول باشه ان شالله.التماس دعا.شما لایق بهترینید.

سلام دایی فهد عزیز
ممنونم از شما.
نائب الزیاره شما هستم. یاد سفر مشهد سال1384 به همراه دوستان بودیم بخیر .
روبروی پنجره فولاد آقا امام رضا (ع) برای شما و دیگران دوستان مسجد دعا میکنم.
انشالله بزودی زیارت کنید آقا را.
شما هم جز بچه های ناب مسجد ابوالفضل(ع) هستید (دل زنده = دل پاک) التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد