مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

جنگ عربستان و یمن عامل تقویت جریان شیعه

جنگ عربستان و یمنکشوری که پشتوانه داخلی ندارد نمی تواند بجنگد
کشوری که پادشاه خود را از دست داده و پادشاه جدید نیز با مشکلات عدیده عدم مقبولیت در دربار مواجه است چگونه می خواهد در یک جنگ تمام عیار به یک حکومت مردمی فشار وارد کند؟ این درحالی است که حکومت پادشاهی عربستان به هیچ وجه پایگاه مردمی ندارد. اما حکومت یمن با پشتوانه مردمی قدرت را در دست گرفته است. حال به دقت به این طنز فکر کنید که یک حکومت بدون پشتوانه مردمی [عربستان] بخواهد با یک حکومت مردمی [یمن] مبارزه کند. درحالی که ایران با قدرت از حکومت یمن پشتیبانی می کند.

تهدیدات داخلی عربستان
یقینا عربستان در این بازی خطرناک بیشتر از پیش دچار آسیب خواهد شد هم از نظر آبروی نظامی چرا که انقلاب و حکومتی که با پشتوانه مردم به سرانجام رسیده است به راحتی شکست نخواهد خورد. ما در آینده خواهیم دید که جوانان یمن به طور داوطلبانه در جنگ شرکت خواهند کرد همانند آنچه که در ایران و عراق و سوریه رخ داد. به همین دلیل عربستان و کشورهای دست نشانده طرفدار غرب از گزینه نظامی هیچ نتیجه ای نخواهند گرفت. و هم از نظر هزینه های هنگفت ریالی جنگ و هم از نظر حیثیت سیاسی و مهمتر از همه پایگاه مردمی. چراکه وقتی یک کشور در یک نبرد نظامی شکست بخورد مخالفین داخلی اعم از شیعه و غیر شیعه جسور خواهند شد و با قدرت بیشتری بر علیه حکومت قد علم خواهند کرد. یقینا این موضوع به نفع جریان شیعه خواهد شد. 

جنگ چه نتایجی برای انقلاب یمن دارد؟
از آن حیث که در جنگ یمن و عربستان، مردم یمن بیشتر از گذشته متحد خواهند شد و این کاملا به نفع حکومت یمن می باشد. آنچه که مسلم است عربستان در این تجاوز کاری از پیش نخواهد برد غیر از اینکه رئیس جمهور فراری یمن کاملا جایگاه سیاسی خود را از دست خواهد داد. بر همین اساس این ریزش کاملا به نفع حکومت یمن خواهد بود.

آنچه که جریان شیعه بدان نیازمند است قدرت گرفتن کشورها و حکومت های شیعه و همچنین تضعیف حکومت های دست نشانده عربی است که در ظاهر داعیه مسلمانی دارند ولی در باطن کاملا پیرو سیاست های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غیر مسلمان غربی هستند. 

 برگرفته از وبلاگ خورشید عالم تاب

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا هوشمند سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 http://www.markazrazmandeghanblogfa.com

روز جمهوری اسلامی

صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت ا... است از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید . " پیام امام خمینی 12/1/58 روز 12 فروردین 1358، روز اعلام نتایج همه پرسی در مورد نوع حکومت پس از انقلاب اسلامی بود که طی آن 2/98 درصد مردم ایران به " جمهوری اسلامی " رای آری دادند. مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما جهت تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در پای صندوقهای رای به حکومت " جمهوری اسلامی " رای قاطعی دادند. پیش از آن برخی گروهها و جریانات سیاسی ناهمسو با جریان عمومی مردم پیشنهادهای مختلفی مانند جمهوری ( بدون قید اسلامی ) و یا جمهوری دمکراتیک و ... جهت نوع و شکل حکومت آینده می دادند. اما حضرت امام خمینی از مردم خواستند که " رای بدهید به جمهوری اسلامی ، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر . " به این ترتیب 2/98 مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.

سلام آقای هوشمند عزیز
روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بر شما مبارک باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد