مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه شهیدشهرام صفایی

وصیت نامه شهیدشهرام صفایی  

ای نفس آرمیده بازگردد بسوی پروردگارت ، که تو خشنود و اوراضی از توست و در صف بندگان خاص من در آری و با خشنودی در بهشت من داخل شو . 

حسین (ع) بخدا دیدن تو لیاقت میخواهد ، حسین(ع) تو گلی بودی که آنچنان در خاک و خون غلطیدی که تو را خواهرت هم نشناخت پس ما چطور تو را بشناسیم . حسین(ع) نمیدانم چرا وقتی نام تو می آید همه گریه می کنند ولی من اینقدر گناهکار هستم که هنوز تو را نشاختم، پس چطور پیش تو بیایم ، حسین(ع) جان بار دیگر خود را آماده پرواز کرده ام . اما از تو خواهش می کنم این بار مرا بپذیر و درِ خانه ات را به روی من باز کن . میدانم ، که بندگان خدا را دوست داری و مابندة گناهکار خدا هستم

مادر پس از عرض سلام چند وصیت دارم اما چه بگویم ، بگویم شما را اذیت کرده ام، بگویم که از دست من ناراضی هستی ، نه مادر عزیرم اول امیدوارم که مرا ببخشی و شیرت را برمن حلال کنی ، مادر بخدا من شما را خیلی اذیت کردم و شما خیلی به من مهربانی کردی و من الان قدر شما را فهمیدم  مادر عزیزم در نمازهایت برای امام و رزمندگان اسلام دعا کن ، مادر مهربانم وقتی خبر شهادت مرا آوردند ناراحت نشو و گریه نکن ، فقط از تو می خواهم که بیاد زینب (س) باشی که 72 تن از فرزندان خود را با بدنهای تکه تکه دید .  وبیاد زینب باش که برادر حود را دید ولی نشناخت  مادر عزیزم از تو میخواهم وقتی گفتند پسرت شهید شد خوشحال شوی که یکی از فرزندان گناهکار پیش خدا رفت ، پسری که جز آذار و اذیت کار دیگری نداشت . پدر عزیزماول از شما طلب عفو و بخشش میخواهم هر چند که عفو بخشش از آن خداوند است ولی از شما میخواهم اگر شما را اذیت کره ام مرا ببخش ، پدر مهربانم از شما میخواهم که همیشه بفکر امام ( ره ) باشید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و قدر انقلاب را بدانید که این انقلاب نوری است که از تاریکی محض تابیده و قرآن تاریکی را محو گردانید و خود را نشان داد .  

 

پدر عزیز نماز و روزه به برادران کوچکترم یاد بده و به فکر آخرت باشید که انسان را زنده میکند و از گناه دور نگه میدارد و لی چند کلمه ای با خواهران خود دارم خواهران مهربانم همیشه بیاد زهرا(س) باشید و مثل حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) رفتار کنید و همیشه با حجاب بیرون بیائید که انشاء الله خداوند هرچه زودتر شر بی حجابان از کشورمان کمتر بگردان. و از برادران میخواهم که مرا ببخشید و نماز و روزه و زکات و خمس یادتان نرود  من که رفتم ولی معنی نماز و روزه را آخر نفهمیدم  ولی از شما میخواهم که نماز و روزه یادتان نرود . و از دوستان مهربانم می خواهم که جبهه یادشان نرود و اگر نمی توانند به جبهه بیایند در پشت جبهه کمک کنند که انشاأ اله خداوند به شما اجر عظیم عنایت بفرماید .  

« به تمامی بچه های مسجد ابوالفضل (ع) سلام برسانید و خداوند تمام بچه های پایگاه امام خمینی (ره) را حفظ بگرداند» 

آخر چه باشد در این دنیا جز مرگ           

و چه مرگی زیباتر از شهادت 

دوست دارم که روم پیش معبودم                    

  با بدن تکه تکه روم پیش معبودم

بندة گناهکار خدا شهرام صفایی  3/12/65  ومن الله التوفیق  

 

 امور شهدای واحد فرهنگی پایگاه امام خمینی(ره) - مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی انقلاب 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضلی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:44

یادت بخیر شهرام عزیز....
کاش بچه های مسجد ابوالفضل رابیشتر دعا میکردی.....
کاشکی پیرمردهاوسردارن فاو و کربلا هارابیشتر از این قسم میدادی......
جای همگی شما همیشه در جمعمان خالی مانده است...

سلام دوست عزیز و گرامی
قبل از هزچیز تشکر و قدردانی میکنم که از وبلاگ مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دیدن فرمودید.
درست است کاشکی بیشتر دعا میکردند . در این دور و زمانه ما خیلی به ائمه و شهدا برای واسطه به خدا نیاز داریم.
انشالله در آن شفیع ما باشند .
کسانی که با شهدا بودند دوری آنها را بیشتر لمس میکنند.
التماس دعا...
دوست گرامی چنانچه از این شهید بزرگوار خاطراتی دارید برایمان ارسال نمائید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد