مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون

سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون 


می خواست بره و بچه ها منتظرش بودن...
حس عجیبی داشت، انگار می دونست این دفعه برگشتنی نیست!
اضطراب داشت که چجوری با مادر خداحافظی کنه...
با خودش می گفت: «یعنی الان چی می خواد بگه، من که طاقت ندارم بشنوم...»
فکر می کرد الان قراره بشنوه که پسرم زود برگرد! من رو تنها نذار و زود به زود بهم زنگ بزن و...
بالاخره دلش رو زد به دریا و رفت جلو، دست مادر رو بوسید و از زیر قرآن ردش کرد...
منتظر شنیدن شد که یه دفعه مادر گفت:

«خداحافظ پسرم، سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون»

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا هوشمند جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:37 http://www.markazisaargaran.blogfa.com

مـا مسـلمانان هتـکــ حـرمتــــ به ساحتــــ مقـدس پیامـبر اکرم صلی الله را محکوم می نماییم

رحمة للعالمین ، پیامبر صلح و رحمت ، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله می فرمایند:

انی لم اُبعَث لَعّانا وَ اِنّما بُعِثتُ رحمَةً؛

مـن پیامبـر نشـده ام که لعـن و نفـرین کنـم ،بلـکه مبعـوثـــــ شـده ام تا مـایـه رحمتــــــ باشـم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد