مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

بگردید و خودتان را پیدا کنید!

روزگار عجیبی شده، انسانها اسیر و مسحور «دنیای فانی» گشته و همه دروغ‌ها، فریب‌ها، دغلبازی‌ها، بی‌مروتی‌ها، جهالت‌ها و تغییر ذائقه‌ها و ارزش‌ها را در مسیر مغناطیسی آن به جان می‌خرند و حواسشان نیست بهایی به گزافی «خدا» در برابر آن می‌پردازند.

«عروس هزار داماد دنیا» دل‌ها و دیده‌هایمان را مجذوب خویش ساخته و «خدا»، تنها لقلقه زبانمان و شیرینی قسم‌های دروغ‌مان گشته و غریبانه از «متن» زندگی‌مان به «حاشیه» رانده شده است.

خدا

دوستان، باید فراموشی خدا در زندگیمان را جدی بگیریم؛ باید با خدا رفیق باشیم و به فرموده‌ی امام بزرگوارمان «یک لحظه از خدا غافل نشویم» باید بدانیم که «در درگاه خدا و اولیای خدا همه چیز هست، در حالی که جاهای دیگر خبری نیست. علم، حیات، ‌عافیت،‌ دنیا و آخرت آنجاست»

نکند دانسته و ندانسته بت‌های خودتراشیده‌ی «پول» و «ماشیـن» و «مقام» و «تیپ ، لباس ، ماهواره و خانه» را در کعبه دلمان جا داده و به پرستشی جاهلانه بگیریم. به فرموده‌ی مرحوم حضرت آیت‌ا... بهاءالدینی(ره)، «همه این ارباب‌ها را رها کنید! فقط یک ارباب پیدا کنید که خدای تعالی است»


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا هوشمند سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:54 http://www.markazisaargaran.blogfa.com

آنگاه که در دل سیاه شب و در اعماق تاریک ظلمات ، در جستجوی نور و روشنی ، شمع وجودت از شور و التهاب می سوزد و در آرزوی صبح و سپیدی ، افق را به امید نظاره فلق مینگری تا شاید طلوع فجر را در نیمه شب تماشا کنی ، قران را باز کن تا در فلق برگهایش و در افق اندیشه ات فجر را ببینی قرآن بخوان



صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد