مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تشییع شهدای تازه تفحص شده در اهواز

 پیکرهای مطهر ۱۲۱ شهید دوران دفاع مقدس صبح پنجشنبه دوم بهمن از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود. این پیکرهای مطهر یک ماه اخیر با تلاش کمیته جستجوی مفقودین از مناطق فاو، ابوفلوس، نهر کتیبان، مجنون، شرق دجله، العماره و زبیدات عراق کشف شده‌اند.


پس از ورود پیکر مطهر شهدا از مرز شلمچه این پیکر‌ها به اهواز منتقل می‌شود و در مراسمی در اهواز تشییع می‌شوند.

آئین تشییع پیکر مطهر این شهدا از فلکه دوم کیانپارس آغاز و تا حسینیه ثارالله انجام می‌شود و پس از قرائت دعای کمیل و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حاج صادق آهنگران و حاج سید محمد امام پیکر این شهدا به........ منتقل می‌شود

مهمانی ویژه با کلوچه و کلی خاطرات رنگ گرفته

بالاخره آقا می‌رسند و از پله‌ها پایین می‌آیند، سرشان را خم می‌کنند و از در کوتاه خانه وارد می‌شوند. ننه غلام بهت زده نگاه می‌کند. تصویری غریب در ذهنش شکل می‌گیرد، از سی و سه سال قبل و داماد خوش قد و بالایی که او برایش اسفند دود می‌کرد.
آقا زودتر سلام می‌کنند.
ننه غلام جلو می‌آید، دست‌هایش را بالا می‌برد و شروع می‌کند به حرف زدن با آقا:
- سلام، به جدت من از بچگی می‌شناسمت. خانه شما می‌آمدم، پیش مادرت….
بعد یک دفعه بی‌هوا حرفش را قطع می‌کند، نگاهی به سر و وضع خانه‌اش می‌اندازد، کمی کنار می‌رود و می‌گوید: بنشینیم؟
آقا با لبخند جواب می‌دهند که: آن بالا بنشینیم یا پایین؟ و به تخت اشاره می‌کنند.

ننه غلام می‌گوید: نخیر
آنجا بنشینیم؟
- ها! ها!
آقا روی تخت می‌نشینند و ننه غلام هم کمی آن طرف تر، هنوز ننشسته، شروع می‌کند به صحبت کردن با لهجه غلیظ تربتی.
حضرت آقا که متوجه شرایط این مادر پیر شده‌اند می‌گویند:خب خب .حالا بنشین ننه غلام ببینیم 

ادامه مطلب ...

بگردید و خودتان را پیدا کنید!

روزگار عجیبی شده، انسانها اسیر و مسحور «دنیای فانی» گشته و همه دروغ‌ها، فریب‌ها، دغلبازی‌ها، بی‌مروتی‌ها، جهالت‌ها و تغییر ذائقه‌ها و ارزش‌ها را در مسیر مغناطیسی آن به جان می‌خرند و حواسشان نیست بهایی به گزافی «خدا» در برابر آن می‌پردازند.

«عروس هزار داماد دنیا» دل‌ها و دیده‌هایمان را مجذوب خویش ساخته و «خدا»، تنها لقلقه زبانمان و شیرینی قسم‌های دروغ‌مان گشته و غریبانه از «متن» زندگی‌مان به «حاشیه» رانده شده است.

خدا

دوستان، باید فراموشی خدا در زندگیمان را جدی بگیریم؛ باید با خدا رفیق باشیم و به فرموده‌ی امام بزرگوارمان «یک لحظه از خدا غافل نشویم» باید بدانیم که «در درگاه خدا و اولیای خدا همه چیز هست، در حالی که جاهای دیگر خبری نیست. علم، حیات، ‌عافیت،‌ دنیا و آخرت آنجاست»

نکند دانسته و ندانسته بت‌های خودتراشیده‌ی «پول» و «ماشیـن» و «مقام» و «تیپ ، لباس ، ماهواره و خانه» را در کعبه دلمان جا داده و به پرستشی جاهلانه بگیریم. به فرموده‌ی مرحوم حضرت آیت‌ا... بهاءالدینی(ره)، «همه این ارباب‌ها را رها کنید! فقط یک ارباب پیدا کنید که خدای تعالی است»


8 اثر پر برکت مسجد رفتن!

یک گنبد فیروزه ‌ای و دو تا گلدسته ی شاخ شمشادِ دستِ گل. یک حس خوب با شنیدن صدای خوب موذن؛ و یک نفس عمیق آرام، بعد از چند رکعت نماز جماعت. همه ی این ها یعنی مسجد.

مسجد

این ‌ها در زندگی پرهیاهوی شلوغ امروز ما، چیز کمی نیست اما این آیا همه ‌ی چیزیست که ما می خواهیم؟

ظرفیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی مساجد، برای شکوفا شدن و به فعلیت درآمدن، نیازمند نگاهی تازه هستند. مسجد، با ویژگی های خاص خود، یک نهاد منحصر به فرد اجتماعی است که اگر به نقش آفرینی کامل خود برسد، جامعه ی ما هوای تازه ای را تجربه می ‌کند.

مسجدی که در زندگی ائمه(علیهم السلام) حضور دارد، تنها مکانی برای انجام فریضه ی نماز نیست؛ یک عنصر محوری در ارتباطات اجتماعی و حتی امور فردی محسوب می شود. اهل بیت(علیهم السلام) از نماز خواندن در مسجد نمی گویند؛ در کلام ایشان، سخن از "رفت و آمد" به مسجد است. از امام صادق (علیه السلام) روایت است: بر شما باد رفتن به مساجد؛ زیرا مساجد خانه هاى خدا در روى زمینند.[1]  

ادامه مطلب ...

قلب ایران- کسی باور نمی کند


خبرنگاری ازمقام معظم رهبری درخواست کرد که از وضعیت زندگی ایشان و خانه ی ایشان گزارشی تهیه نماید،
معظم له اجازه ندادند!
خبرنگار علت را جویا شد ، آقافرمودند: ◄کسی باورنمیکند!
خبرنگاراصرارداشت...
آقافرمودند:عیبی ندارد... گزارش بگیرید ؛ ولی یادتان باشد که گفتم کسی باورنمیکند
خبرنگار میگوید پس از ورود به خانه چنان بغضی مراگرفت که زبانم به لکنت افتاد.
معظم له فرمودند:
فلانی ! این هم خانه ی حقیر.. شروع کنید و گزارش بگیرید.
باچشمهای خیس به آقا گفتم:
.
.
.
.
••• قانع شدم آقا.... کسی باورنمیکند ...


هرچه دعا کند

 
بنده ایی به خدای سبحان عرضه داشت :

اگر سرنوشت مرا تو نوشته ایی پس چرا دعا کنم ؟

خدا گفت: شاید نوشته باشم :
 
هرچه دعا کند .


برای خدا کار کنید

شهید آوینی : کارتان را برای خدا نکنید،برای خدا کار کنید.

تفاوت اینکه کسی کارش را برای خدا بکند یا اینکه برای خدا کار کند فقط همین است که ممکن است امام حسین(ع) در صحرای کربلا باشد تو در حال کسب علم برای رضای خدا.



نرم افزار یامهدی(عج)

نرم افزار یامهدی(عج)

 

www.aboutorab.com

 

با عرض سلام وارادت خدمت همه کاربران عزیز وبزرگوار امروز برای شما نرم افزار یا مهدی (عج) که درآن قابلیت های فراوان و خوبی می باشد برای کاربران خوب وب سایت محبان مهدی (عج)  مهیا کرده اییم.امیدواریم با اینکار قدمی کوچک در راستای رضای این امام غائب برداریم این نرم افزار دارای 12 دعا همراه با صوت است.از ویژگی های دیگر نرم افزار فوق :- اجرای قرآن کریم -بخش نرم افزار -بخش کتابخانه-بخش تماشاخانه-و ارتباط با ما میباشد.امیدوارم مورد پسند شما قرار گیرد.


 

ادامه مطلب ...

کلیپ عراقی‌ها درباره سردار شهید تقوی

سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی، از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام ماموریت مستشاری برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در سامرا به شهادت رسید.

در ادامه کلیپی از این شهید بزگوار تقدیمتان می‌شود.  

کلیک کنید  

 

سردارشهید حمید تقوی، از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که چند روز پیش در نبرد با داعش به شهادت رسید و به جمع مدافعان باغیرت حریم اهل بیت (س) ملحق شد.

سردار تقوی اهل کوت عبدالله شهر اهواز بود و به علت تسلط بر زبان عربی، از نیروهای اطلاعاتی خبره دوران دفاع مقدس بود و پس از جنگ نیز هرگز از فرهنگ و روحیه بسیجی جدا نشد و همچنان به عنوان یک بسیجی پیرو ولایت، از تعلقات مادی برائت جست.

این سردار سپاه اسلام وصیت کرده بود: "مرا کنار پدربزرگم دفن کنید، نمی‌خواهم قسمتی از قطعه شهدا را مال خود کنم."

نامه حاج صادق آهنگران به امام خامنه ای

پیرو اهدای یک جلد کلام‌الله مجید از طرف رهبر انقلاب به حاج صادق آهنگران -که در اختتامیه جشنواره عمار صورت گرفت- حماسه خوان امام و شهدا، نامه‌ای به فرمانده کل قوا مرقوم داشتند که در ادامه می‌خوانید: 

 بسم الله الرحمن الرحیم
محضر امام عاشورایی و مقتدای عاشوراییان که بیعت سرخ ما با او در امتداد افق خونین کربلا جاودانه خواهد شد انشاء‌الله.
تنها تداعی خمینی، حضرت سیدعلی!
هر هدیه‌ای که از دست کف‌العباسی و زخم خورده شما تقدیم گردد، فی‌نفسه نفیس است لیکن این هدیه اگر قرآن کلام‌الله مجید باشد می‌شود حکایت نور علی نور.
آقا جان!
به فضل الهی این حنجره وقف اسلام و ایران است و پس از امام و شهدا تا رمقی هست در بیعت با ولایت باقی خواهد ماند.
رهبر چفیه به دوش!
در این لیالی کربلای چهار و پنج دوست دارم به یاد زمان جنگ، دگر بار همان شعار جبهه را سردهم و به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب بگویم؛
«هیهات مناالذله، هیهات مناالذله». 


{سرباز شما-محمدصادق آهنگران}

کلیپی کوتاه از انطباق وقایع با علائم ظهور منجی:

کلیپی کوتاه از انطباق وقایع با علائم ظهور منجی:


  


سـالـروز شـهـادت شـهـیـد حـسـیـن عـلم الـهـدی

زنـدگـیـنـامـه

سردار خیبر شهید حاج محمد ابراهیم همتسال 1337 سید حسین در خانواده ای معتقد و با ایمان در اهواز به دنیا آمد و از همان ابتدا تربیت مذهبی او با مبارزات سیاسی توام گشت. کودکی 8-7 ساله بود که صوت خوش قرآن او تحسین همگان را برانگیخت.در 11 سالگی مسئولیت تدریس قرآن به همسالانش را در مسجد محل به عهده گرفت. او با انتخاب آیاتی از قرآن که بیشتر در مورد جهاد فی سبیل اله بود, شوری دیگر به جلسات می بخشید.

سید حسین در دوران رژیم پهلوی به فعالیتهای سیاسی, نظامی و اغوگری طاغوتیان تلاش می کرد. او همیشه در اقداماتی راه اندازی راهپیمایی ها, ترور مزدوران رژیم و تخریب و نابودی مراکز فساد پیش قدم بود و با تشکیل گروه موحدین به مبارزات خود انسجام و نظم بیشتری بخشید.در سال 1356 وارد دانشگاه فردوسی مشهد شد ودر رشته تاریخ ادامه تحصیل داد. او در طی دوران دانشجویی در کنار مبارزاتش به مطالعه عمیق و موضوعی نهج البلاغه پرداخت. در  روز بازگشت امام امت به وطن, حسین از معدود افرادی بود  که حفاظت مسلحانه از ایشان را بر عهده داشت.

وی پس از پیروزی انقلاب هر جا خلالی احساس می کرد, فورا خود را برای خدمت به اسلام و میهن اسلامی اش آماده می نمود. با شروع جنگ تحمیلی  به اهواز بازگشت ودر تجهیز سازماندهی نیروها نقش فعالی ایفا نمود و همزمان به تهیه برنامه جنگهای پیامبر در رادیو اهواز پرداخت.  

 

 

ادامه مطلب ...

تصاویر منتشر نشده از سردار شهید تقوی در عراق

 تصاویر منتشر نشده از سردار شهید تقوی در عراق  

 سردار شهید تقوی که پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام و جبهه‌ مقاومت و بیداری اسلامی نقش‌آفرینی‌های ارزشمند و ماندگاری داشته در حین انجام مأموریت برای مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش در شهر سامراء و در جوار مرقد مطهر امام عسگری (ع) به شهادت رسید پیکر این شهید والامقام در روز نه دی در جمع مردم ولایی اهواز اهواز تشییع و به خاک سپرده شد. 

تصاویر منتشر نشده از سردار شهید تقوی در عراق

 

 بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

کیمیایی که تو را از سرگردانی نجات می بخشد


امام زمان

 کیمیای که تور را از سرگردانی نجات می بخشد

کیمیایی که تو را از سرگردانی نجات می بخشد

مسئله استمرار امامت یکی از اعتقادات اصلی شیعیان است. هر چند اصطلاح «فترت» در معنای "خالی بودن زمان از پیامبر" کاربرد دارد ولی این مفهوم در مورد سلسله امامت معنی ندارد. در واقع زمین هیچ گاه از امام خالی نیست و این مسئله توسط ادله عقلی و آیات قرآن و روایات اثبات شده است.[1]

پس از شهادت امام حسن عسکری(علیه السلام) شیعیان دوره کوتاهی از تحیر و سرگردانی را درباره امام دوازدهم تجربه کردند، که این مسئله با زمینه سازی های امامان پیشین و همچنین با تدبیر سازمان وکالت که زیر نظر حضرت مهدی(علیه السلام) اداره می شد، خیلی زود خاتمه پیدا کرد.

البته این تحیر صرفا پس از شهادت امام یازدهم پیش نیامد بلکه به خاطر شرایط سیاسی خاصی که در دوره حضور امامان معصوم وجود داشت، معمولا پس از هر امامی اختلافی از این نوع میان شیعیان بروز می کرد. بنابراین شیعیان معمولا برای شناخت امام از روش های خاصی استفاده می کردند.

 

ادامه مطلب ...

روش‌ های مبارزه با اسلام آمریکایی

 

 

روش های متفاوت مبارزه با تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی؛


یکی از راه های مبارزه با انحراف شیعه و آخوندهای انگلیسی این است که چپ و راست نامِ شیرازی ها را در رسانه ها و مطالب برجسته کنی و مدام از قدرت و خطرِ شیرازی ها صحبت کنی و مطلب بزنی و مثلا یک ذره‌بین بدست بگیری و ردِپایِ شیرازی ها را در پس هر جریان و رویداد و . . . جست‌وجو کنی و بواسطه یافتن ردپایِ آنها ، در اصلِ آن رویداد شک و شبهه وارد کنی و خلاصه اینکه آنها را در حدِ یک جریانِ فکری و رهبر مذهبی قدرتمند اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران معرفی و بزرگنمایی کنی . . .

 

خب مشخص است که این روش دمِ دستی‌ترین و راحت‌ترین روش برای به اصطلاح مقابله با شیرازی هاست . . . ! اما دقیقا همان روش ، مطلوبِ این تیپ از آخوندهای انگلیسی و حامیان اصلیشان است و همان چیزی ست که امثالِ شیرازی ها بدنبال آن هستند و از وقوع و شیوعش استقبال هم می کنند .

  ادامه مطلب ...

حکایتی از سحرگاه حساس میلاد موعود

برای رسیدن به شادی حقیقی همراهی با امام معصوم شرط است

در روایات فراوان، از پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلَّم)نقل شده است که مردی از خاندان او به نام مهدی(علیه السلام) قیام خواهد کرد و بنیان ستم را واژگون خواهد ساخت. فرمانروایان ستمگر عباسی با اطلاع از این روایت در پی آن بودند که در همان ابتدای ولادت امام مهدی(علیه السلام) او را به قتل رسانند. بنابراین از زمان امام جواد(علیه السلام)، زندگی امامان معصوم(علیهم السلام) با محدودیت های بیشتری همراه گشت و در زمان امام حسن عسگری(علیه السلام) به اوج خود رسید به گونه ای که کمترین رفت وآمد به خانه آن بزرگوار از نظر دستگاه حکومت، مخفی نبود.


پیداست در چنین شرایطی باید تولد آخرین حجت حق و موعود الهی در پنهانی و به دور از چشم دیگران می بود. به همین دلیل حتی نزدیکان امام یازدهم از جریان ولادت امام مهدی(علیه السلام) بی اطلاع بودند و تا چند ساعت پیش از تولد نیز، نشانه های بارداری در نرجس خاتون مادر بزرگوار امام دوازدهم دیده نشد.(1)

  ادامه مطلب ...

تصاویری از شهدای عملیات کربلای 4 مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

 

 شهید عزیز دشت بزرگ و شهید شهرام صفایی 

بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

شهید فاضل صفی زاده

http://www.up3.98ia.com/images/optasnfiuhsgu3l4gof.jpgچشم این آخرین باریست که به جبهه میروم

ما درماندگان و واماندگان از قافله ی جبهه و جنگ هر از گاهی که به هم میرسیم با آنکه گرد پیری بر سر و رویمان نشسته است اما با حال و هوای ایام نورانی دفاع مقدس میگوییم و میشنویم و گاه میگرییم .

دیروز عادل آمده بود دفترم و مثل همیشه درد دلمان شروع شد . عادل صفی زاده از بسیجیان شجاع و بی ادعای گردان همیشه پیروز کربلاست و کمتر برای کسی ژست جنگ و جبهه میگیرد و ادعای حضور در جبهه میکند مگر برای همرزمانی بخدمات و زحماتش واقفند . عادل برادر شهید سرافراز جبهه توحید شهید فاضل صفی زاده است که در عملیات کربلای چهار بشهادت رسید .

حرفهای نگفته ای از شهید فاضل گفت که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم . او گفت : روز تولد فاضل مقارن با روز اول ماه مبارک رمضان و روز بخاک سپاریش هم مصادف با روز اول ماه مبارک رمضان بود . فاضل سه ماه مفقودالاجسد بود و آنقدر مادر مومنه اش گریست و به بی بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه س که ام الشهداست متوسل شد تا بعد از سه ماه پیکر نورانیش را از جبهه آوردند .

فاضل هر روز بعد از نماز صبح تلاوت آیات نورانی قرآنش تا هنگام شهادت چه در خانه و چه در جبهه هیچگاه ترک نشد و در برخورد با پدر و مادر و خواهر و برادرانش ادب خاصی داشت و همانطور که از اخلاق نبوی (ص) است به هیچوجه در چشمان کسی خیره نمی شد و سرش در هر حال پائین بود .

اولین بار بود که عادل را بیاد برادر شهیدش با بغض می دیدم . با بغضی عجیب گفت : آقاغلام آخرین باری که میخواست به جبهه برود به او گفتم دیگر حق نداری به جبهه بروی و نزد خانواده بمان ! فاضل گفت : اصرار نکن چشم این آخرین باریست که به جبهه میروم و من نفهمیدم منظورش این بود که دیگر هنگام شهادتش است و برنمیگردد ...

- راستی چه انسانهای بزرگی از این کشور رخت سفر بربسته اند . آنانکه سراپا یاد خدا و سرشار از اخلاق و ادب و اخلاص بودند و هر چه از ایام میگذرد بیشتر به عظمتشان پی می بریم و هرچه از آنها گفته میشود باز هم کم است و دلمان با یادشان چقدر متلاطم می شود .

یادشان بخیر و انشاالله فردای محشر گوشه چشمی به این واماندگان درمانده بفرمایند .

برای شادی روح شهیدان و فاضل عزیز صلوات


مطلب ارسالی از برادر غلامرضا نجفی

وصیت نامه شهید مقداد جوانمردزاده

بسم رب الشهدا و الصدقین 

وصیت نامه شهید مقداد جوانمردزاده   

      

پدر ومادر عزیزم همه ما امانتهای خداوند هستیم و شما امانت خود را خوب تحویل داده اید و خشنود باشید که قربانی خود را برای اسلام انشاءالله داده اید 

اگر کاری کرده ام با خجالت و شرمندگی طلب عفو را از شما دارم و از شما می خواهم که اگرکسی حقی بر گردن من دارد من را بخشید .                                               

اگر توانستید بر مزار بیاید و فاتحه ای برایم بخوانید و قرآنی برایم تلاوت کنید راهم را ادامه دهید.و با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کنید.

ادامه مطلب ...

وصیت نامه بسیجی شهید عزیز دشت بزرگ

عروسی می کنم یک روز با زیباترین ایمان  

و می کارم درون باغ روحم بوته قرآن 

بر روی نعش دل با هر رگ خود تار خواهم زد. 

دلم را دار خواهم زد،دلم را دار خواهم زد . 

 اکنون ای انسانها آیا دیگر وقت آن نرسیده که پس از گذشت این همه روزگار و سپری شدن این همه دوران از عمر انسانها از سرگذشت انسانهای پیشین و مردمان قبل از خود  عبرت بگیرید و به خدا ایمان آورید ، آیا مگر خداوند خود نفرموده  که قرآن را برای پند گرفتن آسان کرده و آیا پند کیرنده ای هست ، پس سرگذشت اقوام و مردمان قبل از خود را بخوانید  و عبرت بگیرید و دیگر از این همه زشتی و پلیدی دست شوئید و برای رسیدن به سعادت ابدی و خوشبختی جاویدان نیکوکار شوید و صداقت و راستی را توشه خود بگیرید  و قبل از آنکه مرگ شما را فرا گیرد برای خانه آخرت خود اندیشه ای کرده باشید البته درست است که دنیا بسیار زیبا ست و لذت بخش است اما آن خانة آخرت بسیار زیبا تر و جلیل تر است اگر آخر این مال و ثروت ها را باید گذشت و رفت چرا انسان آنرا نبخشد ، اگر آخر این بدنها باید برود چرا این جسم در راه خدا و برای رواج عدالت و حقیقت نرود آری  پس مرگ در راه خدا بسیار زیبا و ارزشمند است .

ادامه مطلب ...

وصیت نامه شهید بیژن کلانترهرمزی


وصیت نامه شهید بیژن کلانترهرمزی                              

 بسم الله القاسم الجبارین

انا لاالله و انا الیه راجعون  

هرنفسی شربت مرگ را خواهد چشید و محققا روز قیامت  همه شما به مزد اعمال خود  کاملا  خواهید  رسید پس  هر کس  خود را از آتش جهنم دور داشت  وبه بهشت ابدی در آمد چنین کسی پیروزی و سعادت ابد یافت(وبدانید ) که زندگی دنیا  متاعی فریبنده نخواهد بود. محققاً شما را به مال آزمایش خواهند کرد ...   سوره آل عمران آیه 185

  ادامه مطلب ...

وصیت نامه بسیجی شهید غلامعلی دهقان

وصیت نامه

بسیجی شهید غلامعلی دهقان

و اینک در کربلای دیگر ، در زمانی دیگر ، با امام خود همچون حسین(ع)  می ایستیم دین خود را به اسلام ادا می کنیم و از ایمانمان و دینمان دفاع می کنیم .

مجدداً تکرار می کنم بخود بیایید . فرصت را از دست ندهید نماز را به وقت بخوانید زیرا نماز به وقت است که انسان را به سعادت می رساند . مواظب دهانهایتان باشید . غیبت افراد را به خاطر سرگرمی نکنید . بعد از نمازهایتان دعا به جان امام را فراموش نکنید . به دوستانم  توصیه می کنم که همیشه به اطاعت از فرامین اما م گوش دهید و دیگران را تشویق همین تکلیف الهی بکنید.  واین را بدانید که انقلاب  به   پیش نمی رود مگر با خونبهای  یک یک  ما  این  را هم  بدانید جای همه  ما در موعودگاه  معاد روز قیامت است  وسعادت است و سعادت نمی رسید مگر با شهادت  در راه خدا و اگر حق الناس به گردن پیدا کردید  به آن  توفیق  واقعی  که  شهادت  واقعی   باشد  نمی رسید.  ادامه مطلب ...

عملیات کربلای چهار، مقدمه عملیات پیروزی کربلای پنج بود.

عملیات کربلای چهار، مقدمه عملیات پیروزی کربلای پنج بود. 
شلمچه و اروند قطعه‌ای از بهشت بود که جمعی از شهدای دفاع مقدس را میهمان وصال و به بهشت جاوید رهنمون کرد. صدها شهید عالیقدر این عملیات شهادت می‌دهند که ندای «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام خمینی (ره) را با جان و دل لبیک گفتند تا پرچم عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) در این دیار به اهتزاز درآید. 
در اینجا لازم و واجب است به عنوان کمترین وظیفه انسانی، گرامی بدارم یاد و خاطره دلاورمردانی را که در شب ظلمانی چهارم دی ماه، سینه خروشان اروندرود را در زیر رگبار گلوله‌ها شکافتند و چون موجی بر ساحل آرامش صدامیان یورش بردند؛ عزیزانی که سالیان سال، پیکرهای پاکشان در غربت به جای ماند و هر چند گاه بازگشت استخوان‌های متبرکشان به ما نهیب می‌زند که آسایش امروز ایران اسلامی، مرهون فداکاری و ایثار دیروزهای این بزرگمردان دفاع مقدس است.

ادامه مطلب ...

حلول ماه ربیع الاول مبارک

امشب به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا

یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج

باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج

حلول ماه ربیع الاول مبارک

وقتی امام غریب(ع) واسطه ازدواجی عجیب در عصر حاضر می شوند/حتماً نگاه کنید

وقتی امام غریب(ع) واسطه ازدواجی عجیب در عصر حاضر می شوند/حتماً نگاه کنید

بعد از تماشای این فیلم حالت شوریدگی و تمنا به بنده دست داد و کلی بهم ریختم.یاد شعری افتادم از ابو سعید ابوالخیر:
تا ولولهٔ عشق تو در گوشم شد
عقل و خرد و هوش فراموشم شد
تا یک ورق از عشق تو از بر کردم
سیصد ورق از علم فراموشم شد