مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

خاطرات یک خادم-پست هشتم

 

قبل از شیفت باهامون اتمام حجت میکنند و از رفتار بد خادم ها نسبت به زائرین گله دارند و مسئول میگیه حسن خلق یعنی در مقابل رفتار بد دیگران تو با نرمی رفتار کنی و گرنه در حالت عادی که همه خوش رفتار باشند مشکلی پیش نمیاد ، حرفهاش به دلم نشست و یاد اولین باری که پا تو حرم گذاشتم افتادم ، بادی به غب غب انداختم که من اینقدر خوش اخلاقم که کسی از من ناراحت نمیشه ، امان از اینکه ادعایی بیش نبود .

فکر میکنم واقعا حسن خلق بهترین موهبت دنیاست ، همون جوری که میگن خوش اخلاق نصف دینش کامله ..

خلاصه یاد ادعاهام افتادم و نگاهی به کارنامه خادمی ام افتادم دیدم نمره ی اخلاقم خوب نبود ...

جاییکه اگه بهت تندی کردند ، اگر لجبازی کردند ، اگر به حرفت گوش ندادند ، اگر اگر ....

تو باید به روی زائر بخندی و با تمام عشق بگی

                                           من نوکر زائران امام رئوفم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد