مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

یازهراس

یا فاطمه (س) 

ya-fatemehدر عملیات کربلای یک وقتی یکی از عراقی ها خود را تسلیم کرد ،گفت: من شیعه هستم هنگام اعزام مادرم یک تکه پارچه سبز حرم امام حسین ع را به قصد تبرک به من داد وگفت:اگر اسیر شدی این پارچه  نزد ایرانی ها خیلی ارزشمند است بگو مال کربلاست .با توکاری نخواهند داشت...

  

هر بچه ای را مادرش آماده برای سال نو می کند،و امید من تویی مادر جان... 

هرکه از در تو گدایی میکند             بخدا کار پادشاهی میکند

یازهرا س....کربلا ....انشاالله.....

نظرات 1 + ارسال نظر
مسجدحضرت اباالفضل علیه السلام دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:02 http://masjed-abalfazl.blogfa.com/

سلام
مطالبتان عالیست...
ولی بهتر است فعالیت های فرهنگی مسجد در واحد های مختلف راهنمایی، دبیرستان و ... را نیز در وبلاگتان مطرح کنید.
تا شاید بتوان به دعوت رهبری در راستای اهتمام به فرهنگ قدمی برداشت...
بسیاری از مساجد و مجموعه های فرهنگی کشور در انجام کار فرهنگی نیازمند کمک های من و شما هستند...
یا علی...

سلام دوست عزیز
چشم حتما این کار خواهیم نمود.
با تشکر
التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد