مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)



نظرات 1 + ارسال نظر
سردار خیبر چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 http://roozbeh-bakhiari.blogfa.com

بخدا گفتم خستم
گفت:"لا تنقطوا من رحمت الله;از رحمت من نا امید نشوید"
گفتم:هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره
گفت:"ان الله بین المرء و قلبه; خدا حائل است میان انسان وقلبش"
گفتم:هیچکس وندارم گفت:"نحن اقرب الیه من حبل الورید;ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم" گفتم اصن انگار من و فراموش کردی؟
گفت" فاذکرونی اذکرکم ;منو یاد کنید تاشما را یادکنم"


همیشه به یادتان هستیم و ظلب آمرزش داریم التماس دعا

سلام روزبه جان ممنونم از مطلب بسیار زیبای شما.
آقای بختیاری عزیز ظاهراً وبلاگ شما غیر فعال شده است. دلیل خاصی دارد.
ماهم به یادتان هستیم.التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد